SD Worx Reporter
Elastyczne raportowanie z systemu SAP
Rozwiązanie pozwala na raportowanie danych list płac wraz z danymi kadrowymi pochodzącymi z infotypów oraz struktury organizacyjnej. Umożliwia ono także przygotowanie niezbędnych zestawień i raportów bez ingerencji wyspecjalizowanych programistów.

Proste raportowanie danych HR z systemu SAP
Poznaj SD Worx Reporter, innowacyjne narzędzie do tworzenia raportów i prezentacji danych HR
Twoje korzyści ze współpracy
Elastyczne raportowanie danych kadrowo-płacowych bezpośrednio z systemu SAP bez konieczności angażowania programistów
Szybka instalacja i łatwa obsługa
Rozwiązanie jest gotowe do uruchomienia w ciągu kilku dni. Użytkownicy samodzielnie tworzą raporty.
Bezpieczeństwo
Pełna zgodność ze zdefiniowanymi w systemie SAP profilami autoryzacji i uprawnieniami użytkowników.
Obsługa polskiej specyfiki SAP
Rozwiązanie uwzględnia polskie uwarunkowania prawne oraz specyfikę dodatkowych typów informacji.
Kompleksowość
Rozwiązanie integruje wiele obszarów, np. kadry, płace, struktura organizacyjna czy czas pracy.
Odkryj potencjał SD Worx Reporter

Łączenie danych z różnych obszarów
Produkt umożliwia sporządzenie zestawień międzymodułowych, gdzie użytkownik w jednym raporcie może powiązać ze sobą dane z administracji kadrami, struktury organizacyjnej i rozliczania listy płac. Dzięki czemu można kompleksowo przygotować raport w oparciu o dane pochodzące z różnych obszarów.

Pola techniczne (wyliczalne)
SD Worx Reporter pozwala także na wykonywanie obliczeń arytmetycznych, jak np. dodawanie, odejmowanie czy mnożenie na polach odczytanych z bazy danych systemu SAP. Dzięki czemu, użytkownik ma możliwość przeliczenia danej wartości przez dodatkowo zdefiniowany współczynnik.
Ekran selekcyjny
Ważnym elementem raportowania jest przygotowanie ekranu selekcyjnego dla końcowego użytkownika. Definiując zapytanie można określić jak ma wyglądać ekran wyboru pracowników, czy wyboru danych płacowych.

Filtry danych
Poza wyborem pracowników istnieje możliwość utworzenia filtra dla każdej z kolumn raportu. Dzięki temu ograniczony zostaje zestaw wyświetlanych danych tylko do tych, które spełniają określone warunki.
Testowanie i wyprowadzenie raportu
W każdym momencie tworzenia zapytania można je uruchomić, aby sprawdzić jakie wyniki generuje. Do gotowego zapytania można przypisać kliencką transakcję. Dzięki temu użytkownik może odwoływać się do transakcji bezpośrednio uruchamiającej zdefiniowane zestawienie.
Porozmawiajmy!
Już dziś omów swoje potrzeby w zakresie cyfrowego HR z naszym niezawodnym zespołem.