SD Worx eTeczka
Łatwy dostęp do dokumentów pracowniczych
Przechowywanie elektronicznych kopii wszystkich dokumentów zawartych w teczce osobowej pracownika w formie skanów oryginalnych, papierowych dokumentów.

Cyfrowa transformacja akt pracowniczych
Poznaj SD Worx eTeczka – innowacyjne narzędzie do zarządzania dokumentacją pracowniczą w pełni online
Twoje korzyści ze współpracy
Kompleksowe, intuicyjne i oszczędne rozwiązanie ezpośrednio w systemie SAP
Pełna zgodność z SAP
Obsługa polskiej specyfiki systemu SAP - produkt uwzględnia polskie uwarunkowania prawne.
Prosta instalacja i obsługa
Szybka instalacja, możliwość personalizacji, intuicyjna obsługa dla użytkowników systemu SAP.
Samoobsługa dla pracowników
Udostępnienie wybranych dokumentów pracownikom w ramach samoobsługi pracowniczej i menedżerskiej.
Elastyczne i dokładne raportowanie
Zestaw raportów do wyszukiwania dokumentów, weryfikacji braków i śledzenie operacji na dokumentach.
Odkryj potencjał SD Worx eTeczka
Elastyczna struktura eTeczki SD Worx
SD Worx eTeczka pozwala na konfiguracyjne zdefiniowanie, które typy dokumentów mają zostać przypięte do jednej z pięciu części teczki osobowej pracownika. Umożliwia też utworzenie indywidualnie zdefiniowanych, własnych sekcji dopasowanych do potrzeb danej organizacji.
Import dokumentów
Import dokumentów pracowniczych do rozwiązania SD Worx eTeczka może odbywać się w trzech trybach, służących zarówno do bieżącej pracy z dokumentami, jak i do masowego dodania dużej liczby dokumentów do elektronicznego archiwum.

Uprawnienia dostępu
Dostęp do eTeczki kontrolowany jest za pomocą uprawnień zdefiniowanych wcześniej w systemie SAP. Użytkownik eTeczki ma dostęp do elektronicznych dokumentów wyłącznie tych pracowników, do których wgląd ma również z poziomu modułu HR.
Przeszukiwanie archiwum
Odpowiednie dokumenty mogą zostać wyszukane zarówno z poziomu teczki konkretnego pracownika, jak i kartoteki pracowniczej. Istnieje także możliwość generowania raportów umożliwiających wyszukanie odpowiedniego typu dokumentu wśród wszystkich pracowników.
Historia zatrudnienia
SD Worx eTeczka umożliwia także przygotowanie raportu, który w sposób zbiorczy i chronologiczny prezentuje historię zatrudnienia pracownika w organizacji, od jego rekrutacji, poprzez awanse, zmianę rodzaju umowy, aż po jego rozstanie z firmą.
Porozmawiajmy!
Już dziś omów swoje potrzeby w zakresie cyfrowego HR z naszym niezawodnym zespołem.