1. Home>

SD Worx eTeczka

Łatwy dostęp do dokumentów pracowniczych

Przechowywanie elektronicznych kopii wszystkich dokumentów zawartych w teczce osobowej pracownika w formie skanów oryginalnych, papierowych dokumentów.

hero reward statement

Cyfrowa transformacja akt pracowniczych

Poznaj SD Worx eTeczka – innowacyjne narzędzie do zarządzania dokumentacją pracowniczą w pełni online

Twoje korzyści ze współpracy

Kompleksowe, intuicyjne i oszczędne rozwiązanie ezpośrednio w systemie SAP

Pełna zgodność z SAP

Obsługa polskiej specyfiki systemu SAP - produkt uwzględnia polskie uwarunkowania prawne.

Prosta instalacja i obsługa

Szybka instalacja, możliwość personalizacji, intuicyjna obsługa dla użytkowników systemu SAP.

Samoobsługa dla pracowników

Udostępnienie wybranych dokumentów pracownikom w ramach samoobsługi pracowniczej i menedżerskiej.

Elastyczne i dokładne raportowanie

Zestaw raportów do wyszukiwania dokumentów, weryfikacji braków i śledzenie operacji na dokumentach.

Odkryj potencjał SD Worx eTeczka

Consulting Experience Pack

Elastyczna struktura eTeczki SD Worx

SD Worx eTeczka pozwala na konfiguracyjne zdefiniowanie, które typy dokumentów mają zostać przypięte do jednej z pięciu części teczki osobowej pracownika. Umożliwia też utworzenie indywidualnie zdefiniowanych, własnych sekcji dopasowanych do potrzeb danej organizacji.

SD Worx Academy

Import dokumentów

Import dokumentów pracowniczych do rozwiązania SD Worx eTeczka może odbywać się w trzech trybach, służących zarówno do bieżącej pracy z dokumentami, jak i do masowego dodania dużej liczby dokumentów do elektronicznego archiwum.

candidate reward statement

Uprawnienia dostępu

Dostęp do eTeczki kontrolowany jest za pomocą uprawnień zdefiniowanych wcześniej w systemie SAP. Użytkownik eTeczki ma dostęp do elektronicznych dokumentów wyłącznie tych pracowników, do których wgląd ma również z poziomu modułu HR.

Time and Attendance

Przeszukiwanie archiwum

Odpowiednie dokumenty mogą zostać wyszukane zarówno z poziomu teczki konkretnego pracownika, jak i kartoteki pracowniczej.  Istnieje także możliwość generowania raportów umożliwiających wyszukanie odpowiedniego typu dokumentu wśród wszystkich pracowników.

HCM Extended International SD Worx

Historia zatrudnienia

SD Worx eTeczka umożliwia także przygotowanie raportu, który w sposób zbiorczy i chronologiczny prezentuje historię zatrudnienia pracownika w organizacji, od jego rekrutacji, poprzez awanse, zmianę rodzaju umowy, aż po jego rozstanie z firmą. 

Porozmawiajmy!

Już dziś omów swoje potrzeby w zakresie cyfrowego HR z naszym niezawodnym zespołem.