Zarządzanie czasem pracy
Na tej stronie znajdziesz artykuły blogowe na temat zarządzania czasem pracy, rozliczania czasu pracy oraz o programach i narzędziach do zarządzania czasem pracy.
Tworzenie biznesu opartego o inteligentne narzędzia
Sztuczna inteligencja i automatyzacja procesów – jak budować środowisko pracy w oparciu o inteligentne narzędzia.
Jak SAP SuccessFactors wspiera firmy każdej wielkości?
SAP SuccessFactors to elastyczne rozwiązanie HR, które dzięki wsparciu SD Worx wspiera rozwój firm każdej wielkości, optymalizując procesy kadrowo-płacowe.

Zalety i wady pracy zdalnej z perspektywy pracodawcy i pracownika
Jakie zalety i wady ma praca zdalna dla pracodawcy i pracowników? Sprawdź korzyści i zagrożenia w związku z pracą zdalną. Jak zaradzić problemom?

Czym jest cykl życia pracownika w organizacji i jak nim zarządzać?
Jakie są etapy cyklu życia pracownika i jak wpływają na funkcjonowanie firmy? Sprawdź potencjalne problemy i dowiedz się, jak im zapobiegać.

Wskaźnik Bradforda. Jak mierzyć absencję pracowników i zapobiegać częstym nieobecnościom?
Jak mierzyć nieobecności pracowników i zapobiegać częstym absencjom? Poznaj wskaźnik Bradforda oraz inne mierniki nieobecności w firmie.

Zdalne zarządzanie zespołem – jak organizować pracę zdalną pracowników?
Jak zarządzać zdalnymi pracownikami, aby byli produktywni i zaangażowani? Sprawdź, jak zarządzać zespołem zdalnym. Co podpowiadają raporty?

4-dniowy tydzień pracy – od kiedy w Polsce? Zalety i wady dla pracodawców i pracowników
Kiedy zacznie obowiązywać 4-dniowy tydzień pracy w Polsce? Poznaj zalety i wady tego rozwiązania z perspektywy pracodawców i pracowników.

Praca hybrydowa z perspektywy pracodawcy i pracownika – zalety i wady
Sprawdź zalety i wady pracy hybrydowej z perspektywy pracodawcy i pracownika. Poznaj najnowsze raporty i dowiedz się, jak wdrożyć ten model!

Ile firma może zaoszczędzić dzięki wdrożeniu narzędzia do rejestracji czasu pracy?
Sprawdź, ile zyskasz Ty i Twoi pracownicy dzięki narzędziom rejestrującym czas pracy.

Procesy HR w firmie – lista dla pracodawcy i działu HR
Poznaj najważniejsze procesy HR w firmie i dowiedz się, jak je usprawnić, by obniżyć koszty i zwiększyć efektywność zarządzania personelem.

Wyzwania czekające na firmy z sektora MŚP
Prowadzisz własną działalność gospodarczą? Oto wyzwania na jakie możesz natrafić.

Elastyczny czas pracy jako wyzwanie, z którym mierzą się pracodawcy?
Elastyczny czas pracy zwiększa efektywność i motywację. Dowiedz się, jak technologie wspierają ten trend na polskim rynku pracy.