1. Home>
  2. Blog>

Zarządzanie czasem pracy

Na tej stronie znajdziesz artykuły blogowe na temat zarządzania czasem pracy, rozliczania czasu pracy oraz o programach i narzędziach do zarządzania czasem pracy.

Rodzaj treści
Ilustracja przedstawiająca mężczyznę trzymającego w ręce telefon a nad telefonem grafika świecących się żarówek
Blog

Tworzenie biznesu opartego o inteligentne narzędzia

Sztuczna inteligencja i automatyzacja procesów – jak budować środowisko pracy w oparciu o inteligentne narzędzia.

3.12.2024
Mężczyzna w marynarce pokazujący na wirtualnym ekranie ikony pracowników
Blog

Jak SAP SuccessFactors wspiera firmy każdej wielkości?

SAP SuccessFactors to elastyczne rozwiązanie HR, które dzięki wsparciu SD Worx wspiera rozwój firm każdej wielkości, optymalizując procesy kadrowo-płacowe.

12.11.2024
zalety-i-wady-pracy-zdalnej-dla-pracodawcy-i-pracownika-jpg.webp
Blog

Zalety i wady pracy zdalnej z perspektywy pracodawcy i pracownika

Jakie zalety i wady ma praca zdalna dla pracodawcy i pracowników? Sprawdź korzyści i zagrożenia w związku z pracą zdalną. Jak zaradzić problemom?

By Katarzyna Kupczyk29.10.2024
cykl-zycia-pracownika-jpg.webp
Blog

Czym jest cykl życia pracownika w organizacji i jak nim zarządzać?

Jakie są etapy cyklu życia pracownika i jak wpływają na funkcjonowanie firmy? Sprawdź potencjalne problemy i dowiedz się, jak im zapobiegać.

By Katarzyna Kupczyk23.10.2024
Wskaźnik Bradforda
Blog

Wskaźnik Bradforda. Jak mierzyć absencję pracowników i zapobiegać częstym nieobecnościom?

Jak mierzyć nieobecności pracowników i zapobiegać częstym absencjom? Poznaj wskaźnik Bradforda oraz inne mierniki nieobecności w firmie.

By Katarzyna Kupczyk21.10.2024
Zdalne zarządzanie zespołem
Blog

Zdalne zarządzanie zespołem – jak organizować pracę zdalną pracowników?

Jak zarządzać zdalnymi pracownikami, aby byli produktywni i zaangażowani? Sprawdź, jak zarządzać zespołem zdalnym. Co podpowiadają raporty?

By Katarzyna Kupczyk30.09.2024
4-dniowy tydzień pracy.webp
Blog

4-dniowy tydzień pracy – od kiedy w Polsce? Zalety i wady dla pracodawców i pracowników

Kiedy zacznie obowiązywać 4-dniowy tydzień pracy w Polsce? Poznaj zalety i wady tego rozwiązania z perspektywy pracodawców i pracowników.

By Katarzyna Kupczyk3.09.2024
praca
Blog

Praca hybrydowa z perspektywy pracodawcy i pracownika – zalety i wady

Sprawdź zalety i wady pracy hybrydowej z perspektywy pracodawcy i pracownika. Poznaj najnowsze raporty i dowiedz się, jak wdrożyć ten model!

By Katarzyna Kupczyk29.07.2024
Time management system
Blog

Ile firma może zaoszczędzić dzięki wdrożeniu narzędzia do rejestracji czasu pracy?

Sprawdź, ile zyskasz Ty i Twoi pracownicy dzięki narzędziom rejestrującym czas pracy.

10.07.2024
mężczyzna wyjmujący pojedyncze drewniane klocki z ułożonej wieży
Blog

Wyzwania czekające na firmy z sektora MŚP

Prowadzisz własną działalność gospodarczą? Oto wyzwania na jakie możesz natrafić. 

26.06.2024
data analysis
Materiały dodatkowe

Ile firma może zaoszczędzić rocznie dzięki wdrożeniu narzędzia do rejestracji czasu pracy?

Oblicz, ile możesz zaoszczędzić, zlecając rejestrację czasu pracy swoich pracowników zaufanemu partnerowi HR.

13.06.2024
Young woman with laptop and cat working at sofa.
Blog

Elastyczny czas pracy jako wyzwanie, z którym mierzą się pracodawcy?

Elastyczny czas pracy zwiększa efektywność i motywację. Dowiedz się, jak technologie wspierają ten trend na polskim rynku pracy.

12.06.2024